nuk ka miresi qe nuk kushton dhe nuk dhemb

Ideologjia transgjinore dhe kontradiktat e saj

postuar me 01 Mars 2023 ne "Kultura & Shoqeria, Seksi & Intimiteti"
Aktivistet pretendojne se identiteti gjinor eshte fati, ndersa seksi biologjik eshte konstrukti social.

Njerezit thone se ne jetojme ne nje epoke postmodee qe ka hedhur poshte metafiziken. Kjo nuk eshte plotesisht e vertete. Ne jetojme ne nje epoke postmodee qe promovon nje metafizike alteative. Sic shpjegohet ne librin "Kur Harry u be Sally", ne zemer te momentit transgjinor jane idete radikale per personin njerezor - ne vecanti, se njerezit jane ato qe pretendojne se jane, pavaresisht nga provat e kunderta. Nje djale transgjinor eshte nje djale, jo thjesht nje vajze qe identifikohet si djale.

Eshte e kuptueshme pse aktivistet i bejne keto pretendime. Nje argument per identitetet transgjinore do te jete shume me bindes nese ka te beje me ate se kush eshte dikush, jo thjesht se si identifikohet dikush. Dhe keshtu retorika e momentit transgjinor kullohet me pohime ontologjike: njerezit jane gjinia qe preferojne te jene. Ky eshte pretendimi.

Aktivistet transgjinore nuk e pranojne se ky eshte nje pretendim metafizik. Ata nuk duan ta kene debatin ne nivelin e filozofise, ndaj e veshin ate si nje pretendim shkencor dhe mjekesor. Dhe ata kane zgjedhur shume shoqata profesionale per kauzen e tyre.

Keshtu, Shoqata Psikologjike Amerikane, ne nje broshure te titulluar "Pergjigjet ndaj pyetjeve tuaja rreth njerezve transgjinore, identitetit gjinor dhe shprehjes gjinore", na thote, "Transgjinori eshte nje term ombrelle per personat, identiteti gjinor, shprehja gjinore ose sjellja e te cileve nuk perputhet me seksin qe i eshte caktuar ne lindje.”

Vini re gjuhen e politizuar: seksi i nje personi "caktohet ne lindje". Ne vitin 2005, edhe Fushata per te Drejtat e Njeriut iu referua ne vend te kesaj “seksi ne lindje” dhe “seksi fizik”.

Shprehja "seks i caktuar ne lindje" tani eshte e favorizuar sepse i le vend "identitetit gjinor" si baze reale e seksit te nje personi.

Ne nje deklarate eksperti per nje gjykate federale te qarkut ne Karolinen e Veriut ne lidhje me H.B. 2, Dr. Deanna Adkins deklaroi, "Nga kendveshtrimi mjekesor, percaktuesi i duhur i seksit eshte identiteti gjinor." Adkins eshte profesor ne Shkollen e Mjekesise te Universitetit Duke dhe drejtoreshe e Qendres Duke per Kujdesin Gjinor te Femijeve dhe Adoleshenteve (e cila u hap ne 2015).

Adkins argumenton se identiteti gjinor nuk eshte vetem baza e preferuar per percaktimin e seksit, por "i vetmi percaktues i mbeshtetur mjekesisht i seksit". Cdo metode tjeter eshte shkence e keqe, pohon ajo: "Eshte ne kundershtim me shkencen mjekesore te perdoresh kromozome, hormone, organe te brendshme riprodhuese, organe gjenitale te jashtme ose karakteristika dytesore seksuale per te kapercyer identitetin gjinor per qellime te klasifikimit te dikujt si mashkull apo femer."

Ky eshte nje pretendim i jashtezakonshem, jo vetem sepse argumenti kohet e fundit ishte se gjinia eshte vetem nje konstrukt social, ndersa seksi eshte nje realitet biologjik. Tani, aktivistet pretendojne se identiteti gjinor eshte fati, ndersa seksi biologjik eshte konstrukti social.

Adkins nuk thote nese do ta zbatonte kete rregull per te gjitha llojet e gjitareve. Por pse duhet te percaktohet seksi ndryshe tek njerezit sesa tek gjitaret e tjere? Dhe nese shkenca mjekesore pohon se identiteti gjinor percakton seksin tek njerezit, cfare do te thote kjo per perdorimin e agjenteve medicinale qe kane efekte te ndryshme tek meshkujt dhe femrat? A varet doza e duhur e barit nga gjinia ose identiteti gjinor i pacientit?

Por cili eshte saktesisht ky “identitet gjinor” qe supozohet te jete percaktuesi i vertete mjekesor i seksit? Adkins e perkufizon ate si "ndjenja e brendshme e nje personi per perkatesine ndaj nje gjinie te caktuar, te tilla si mashkull apo femer."

Vini re ate fraze te vogel "te tilla si", qe nenkupton se opsionet nuk jane domosdoshmerisht te kufizuara tek meshkujt apo femrat. Aktiviste te tjere jane me te prirur per te pranuar se identiteti gjinor nuk duhet te kufizohet ne zgjedhjen binare te mashkullit apo femres, por mund te perfshije te dyja ose asnjeren. Shoqata Amerikane e Psikologjise, per shembull, e perkufizon "identitetin gjinor" si "ndjenja e brendshme e nje personi per te qene mashkull, femer ose dicka tjeter".

Adkins pohon se te qenit transgjinor nuk eshte nje crregullim mendor, por thjesht "nje variacion normal zhvillimi". Dhe ajo pretendon, me tej, se profesionistet mjekesore dhe te shendetit mendor qe jane te specializuar ne trajtimin e disforise gjinore jane dakord me kete pikepamje.

Katekizmi transgjinor

Keto nocione rreth seksit dhe gjinise tani po u mesohen femijeve te vegjel. Aktivistet kane krijuar grafika miqesore per femijet per kete qellim, si "Personi i gjinise (Genderbread)". Personi Genderbread meson se kur behet fjale per seksualitetin dhe gjinine, njerezit kane pese karakteristika te ndryshme, secila prej tyre bie pergjate nje spektri.

Ekziston "identiteti gjinor", qe eshte "si ju, ne koken tuaj, e percaktoni gjinine tuaj, bazuar ne ate se sa jeni ne perputhje (ose nuk perputheni) me ate qe kuptoni se jane opsionet per gjinine". Grafiku liston "4 (te pafundme)" mundesi per identitetin gjinor: "grua", "burre", "shpirt dual" ose "pa gjini".

Karakteristika e dyte eshte "shprehja gjinore", e cila eshte "menyra si ju e tregoni gjinine, nepermjet veprimeve, veshjes dhe sjelljes suaj.” Pervec "femerore" ose "mashkullore", opsionet jane "mashkullore", "femerore", "androgjene" ose "neutrale gjinore".

E treta eshte "seksi biologjik", i percaktuar si "karakteristikat fizike te seksit me te cilat keni lindur dhe zhvilloheni, duke perfshire organet gjenitale, formen e trupit, lartesine e zerit, qimet e trupit, hormonet, kromozomet, etj."

Dy karakteristikat e fundit kane te bejne me orientimin seksual: "te terhequr seksualisht" dhe "te terhequr ne menyre romantike". Opsionet perfshijne "Gra/Femra/Feminitet" dhe "Burra/Meshkuj/Mashkulloritet". E cila duket mjaft binare.

Personi Genderbread perpiqet te lokalizoje keto pese karakteristika ne trup: identitetin gjinor ne tru, terheqjen seksuale dhe romantike ne zemer, seksin biologjik ne legen dhe shprehjen gjinore, kudo.

Nje gabim me serioz ne syte e shume aktivisteve eshte perdorimi i termit "seks biologjik". Revista Time terhoqi kritika per te njejtin shkelje ne vitin 2014, pasi publikoi nje profil te Lavee Cox, "personi i pare trans" qe u shfaq ne kopertine.

Te pakten njerezit ne Time moren meriten per perpjekjen per te qene "aleate te mire, duke shpjeguar ate qe shume e shohin si nje ceshtje te nderlikuar", shkroi Mey Rude ne nje artikull te titulluar "Eshte koha qe njerezit te ndalojne se perdoruri konstruktin social te 'seksit biologjik' per te. Mbroni transmizogjinine e tyre.”

Por Time u gjykua fajtore per perdorimin e "nje kuptimi te thjeshtuar dhe te vjeteruar te biologjise per te perjetesuar disa ide shume te rrezikshme per grate trans" dhe per deshtimin per te pranuar se seksi biologjik "nuk eshte dicka me te cilen ne kemi lindur ne te vertete, eshte dicka qe mjeket apo prinderit tane na caktojne ne lindje.”

Sot, "aleatet" transgjinore ne gjendje te mire nuk e perdorin Personin Genderbread ne klasat e tyre, por zgjedhin "Gender Unico", i cili u krijua nga Trans Student Educational Resources. Ajo ka nje forme trupi qe nuk duket as mashkull as femer, dhe ne vend te nje "seksi biologjik" ka nje "seks te caktuar ne lindje".

Keto jane ndryshimet e rendesishme per personin Genderbread, dhe ato jane bere ne menyre qe grafiku i ri "te portretizoje me sakte dallimin midis gjinise, seksit te caktuar ne lindje dhe seksualitetit".

Sipas Trans Student Education Resources, “Seksi biologjik eshte nje fjale e paqarte qe nuk ka shkalle dhe asnje kuptim pervec se lidhet me disa karakteristika seksuale. Eshte gjithashtu e demshme per njerezit trans. Ne vend te kesaj, ne preferojme "seksin e caktuar ne lindje", i cili ofron nje pershkrim me te sakte te asaj se cfare seksi biologjik mund te perpiqet te komunikoje."

Gender Unico eshte grafika me te cilen femijet ka te ngjare te ndeshen ne shkolle. Keto jane dogmat qe ata ka te ngjare te katekizohen per te shpallur.

Ndersa aktivistet pretendojne se mundesite per identitetin gjinor jane mjaft te gjera – burre, grua, te dy, asnjeri – ata gjithashtu kembengulin se identiteti gjinor eshte i lindur, ose i krijuar ne nje moshe shume te re, dhe me pas i pandryshueshem.

Dr. George Brown, profesor i psikiatrise dhe tre here anetar bordi i Shoqates Boterore Profesionale per Shendetin e Transgjinoreve, deklaroi ne deklaraten e tij drejtuar gjykates federale ne Karolinen e Veriut se identiteti gjinor “zakonisht vendoset heret ne jete, nga mosha. nga 2 deri ne 3 vjec.”

Duke iu drejtuar te njejtes gjykate, Adkins pohoi se "provat sugjerojne fuqimisht se identiteti gjinor eshte i lindur ose i fiksuar ne nje moshe te re dhe se identiteti gjinor ka nje baze te forte biologjike". (Ne asnje moment ne deklaraten e saj te ekspertit ajo nuk citoi ndonje burim per ndonje nga pretendimet e saj.)

Kontradiktat transgjinore

Nese pretendimet e paraqitura ne kete ese ju bejne konfuze, nuk jeni vetem. Mendimi i aktivisteve transgjinore eshte ne thelb i ngaterruar dhe i mbushur me kontradikta te brendshme. Aktivistet nuk i pranojne kurre ato kontradikta. Ne vend te kesaj, ata mbeshteten ne menyre oportuniste ne cilindo pretendim qe eshte i dobishem ne cdo moment te caktuar.

Ketu e kam fjalen per aktivistet transgjinore. Shumica e njerezve qe vuajne nga disforia gjinore nuk jane aktiviste dhe shume prej tyre hedhin poshte pretendimet e aktivisteve. Shume prej tyre mund te konsiderohen si viktima te aktivisteve, sic tregohet ne librin "Kur Harry u be Sally" (nga Rayn T. Anderson, qe u permend me lart)

Shume nga ata qe ndiejne shqetesime per seksin e tyre trupor e dine se ne te vertete nuk jane seksi i kundert dhe nuk deshirojne "tranzicionin". Ata deshirojne te marrin ndihme per te ardhur per t'u identifikuar dhe pranuar me veten e tyre trupore. Ata nuk mendojne se ndjenjat e tyre te disforise gjinore percaktojne realitetin.

Por aktivistet transgjinore e bejne kete. Pavaresisht nese identifikohen si “cisgjinore” apo “transgjinore”, aktivistet promovojne nje botekuptim tejet subjektiv dhe jokoherent.

Nga njera ane, ata pretendojne se uni real eshte dicka tjeter nga trupi fizik, ne nje forme te re te dualizmit gnostik, por ne te njejten kohe ata perqafojne nje filozofi materialiste ne te cilen ekziston vetem bota materiale. Ata thone se gjinia eshte thjesht nje konstrukt social, ndersa pohojne se nje person mund te "misherohet" ne gjinine e gabuar.

Ata thone se nuk ka dallime domethenese midis burrit dhe gruas, megjithate ata mbeshteten ne stereotipe te ngurte seksuale per te argumentuar se "identiteti gjinor" eshte real, ndersa misherimi njerezor jo. Ata pretendojne se e verteta eshte cfaredo qe nje person thote se eshte, megjithate ata besojne se ka nje vetvete te vertete per t'u zbuluar brenda atij personi.

Ata promovojne nje individualizem radikal ekspresiv ne te cilin njerezit jane te lire te bejne cfare te duan dhe te percaktojne te verteten si te duan, megjithate ata perpiqen pa meshire te imponojne pranimin e ideologjise transgjinore.

Eshte e veshtire te shihet se si mund te kombinohen keto pozicione kontradiktore. Nese e terhiqni shume fort ndonje fije te ideologjise transgjinore, e gjithe sixhadeja zberthehet. Por ketu jane disa pyetje qe mund te shtrojme:

Nese gjinia eshte nje konstrukt shoqeror, si mund te jete identiteti gjinor i lindur dhe i pandryshueshem? Si mund te percaktohet identiteti i dikujt ne lidhje me nje konstrukt shoqeror nga biologjia ne miter? Si mund te jete identiteti i dikujt i pandryshueshem ne lidhje me nje konstrukt shoqeror qe ndryshon vazhdimisht? Dhe nese identiteti gjinor eshte i lindur, si mund te jete “i rrjedhshem”?

Sfida per aktivistet eshte te ofrojne nje perkufizim te besueshem te gjinise dhe identitetit gjinor qe eshte i pavarur nga seksi trupor.

A ka nje gjini binare apo jo? Ne njefare menyre, ajo ekziston dhe nuk ekziston, sipas aktivisteve transgjinore. Nese kategorite e "burrit" dhe "gruas" jane mjaft objektive qe njerezit te mund te identifikohen si dhe te jene, burra dhe gra, si mund te jete edhe gjinia nje spekter, ku njerezit mund te identifikohen si, dhe te jene, te dy, ose asnjeri, ose diku ne mes?

Cfare do te thote madje te kesh nje ndjenje te brendshme te gjinise? Si ndihet gjinia? Cfare kuptimi mund t'i japim konceptit te seksit ose gjinise — dhe si rrjedhim cfare «kuptimi» te brendshem mund te kemi per gjinine — pervec te pasurit nje trup te nje seksi te caktuar?

Pervecse te kesh nje trup mashkullor, cfare “ndjesie” ka te jesh mashkull? Pervecse te kesh nje trup femeror, cfare “ndjesie” ka te jesh femer? Cfare ndjesie eshte te jesh edhe burre edhe grua, apo te jesh asnjera prej tyre?

Sfida per aktivistin transgjinor eshte te shpjegoje se si jane keto ndjenja dhe si mund ta dije dikush nese ai ose ajo "ndihet" si seksi i kundert, ose asnjeri, ose te dyja.

Edhe nese aktivistet trans mund t'u pergjigjen ketyre pyetjeve rreth ndjenjave, kjo ende nuk do te trajtonte ceshtjen e realitetit. Pse te ndjehesh si burre – cfaredo qofte kjo – mund ta beje dike burre? Pse ndjenjat tona e percaktojne realitetin ne ceshtjen e seksit, por jo ne ceshtje te tjera? Ndjenjat tona nuk percaktojne moshen ose gjatesine tone, ose ngjyren e lekures - pse ato percaktokan gjinine?

Nese ata qe identifikohen si transgjinore jane seksi me te cilin identifikohen, pse kjo nuk vlen per atributet ose kategorite e tjera te qenies? Po njerezit qe identifikohen si kafshe, apo personat e afte qe identifikohen si te paafte? A e percaktojne realitetin te gjitha keto identitete te veteshpallura? Nese jo, pse jo?

Dhe a duhet qe keta njerez te marrin trajtim mjekesor per te transformuar trupat e tyre ne perputhje me mendjet e tyre? Pse te pranoni "realitetin" transgjinor, por jo realitetin trans-racor, trans-specie dhe trans-aftesish?

Sfida per aktivistet eshte te shpjegojne pse seksi "i vertete" i nje personi percaktohet nga nje "identitet gjinor" i brendshem, por mosha dhe lartesia, raca dhe speciet nuk percaktohen nga nje ndjenje e brendshme e identitetit.

Sigurisht, nje aktivist transgjinor mund te pergjigjet se nje "identitet" eshte, sipas perkufizimit, vetem nje ndjenje e brendshme e vetvetes. Por nese eshte keshtu, identiteti gjinor eshte thjesht nje zbulim i asaj se si ndihet. Te thuash se dikush eshte transgjinor, atehere, thote vetem se personi ka ndjenja se ai ose ajo eshte seksi i kundert.

Identiteti gjinor, i kuptuar keshtu, nuk ka fare lidhje me kuptimin e "seksit" apo ndonje gje tjeter. Por aktivistet transgjinore pohojne se "identiteti gjinor" i vete-shpallur i nje personi eshte "seksi" i atij personi.

Sfida per aktivistet eshte te shpjegojne pse thjesht ndjenja e te qenit mashkull apo femer (ose te dyja apo asnjera) e ben dike mashkull apo femer (ose te dyja apo asnjeren).

Identiteti gjinor mund te tingelloje shume si identitet fetar, i cili percaktohet nga besimet. Por keto besime nuk e percaktojne realitetin. Dikush qe identifikohet si i krishtere beson se Jezusi eshte Krishti. Dikush qe identifikohet si musliman beson se Muhamedi eshte profeti i fundit. Por Jezusi ose eshte ose nuk eshte Krishti, dhe Muhamedi ose eshte ose nuk eshte profeti i fundit, pavaresisht se cfare beson dikush.

Keshtu, gjithashtu, nje person ose eshte ose nuk eshte burre, pavaresisht se cfare beson dikush - duke perfshire ate person.

Sfida per aktivistet transgjinore eshte te paraqesin nje argument se pse besimet transgjinore e percaktojne realitetin.

Percaktimi i realitetit eshte thelbi i ceshtjes dhe ketu gjejme edhe kontradikta.

Nga njera ane, aktivistet transgjinore duan autoritetin e shkences ndersa bejne pretendime metafizike, duke thene se shkenca zbulon se identiteti gjinor eshte i lindur dhe i pandryshueshem. Nga ana tjeter, ata mohojne se biologjia eshte fati, duke kembengulur se njerezit jane te lire te jene ata qe duan te jene.

Cila eshte? A eshte identiteti yne gjinor biologjikisht i percaktuar dhe i pandryshueshem, apo i vete-krijuar dhe i ndryshueshem? Nese e para, si i llogarisim njerezit, identiteti gjinor i te cileve ndryshon me kalimin e kohes? A kane keta njerez ndjenjen e gabuar te gjinise ne nje moment apo ne nje tjeter?

Dhe nese identiteti gjinor eshte i vete-krijuar, pse njerezit e tjere duhet ta pranojne ate si realitet? Nese duhet te jemi te lire te zgjedhim realitetin tone gjinor, pse disa njerez mund t'ua imponojne idene e tyre realitetit te tjereve vetem sepse identifikohen si transgjinore?

Sfida per aktivistin transgjinor eshte te artikuloje nje koncept te se vertetes si baze per menyren se si ne e kuptojme te miren e perbashket dhe se si shoqeria duhet te rregullohet.

Sic dokumentohet ne thellesi ne "Kur Harry u be Sally", pretendimet e aktivisteve transgjinore jane konfuze sepse ato jane filozofikisht jokoherente. Aktivistet mbeshteten ne pretendime kontradiktore sipas nevojes per te avancuar pozicionin e tyre, por ideologjia e tyre vazhdon te evoluoje, ne menyre qe edhe aleatet dhe organizatat LGBT te mund te mbeten prapa ndersa "progresi" marshon perpara.

Ne thelb te ideologjise eshte pretendimi radikal se ndjenjat percaktojne realitetin. Nga kjo ide burojne kerkesat ekstreme qe shoqeria te luaje se bashku me pretendimet subjektive te realitetit. Trans-ideologet shperfillin provat e kunderta dhe interesat konkurruese, ata percmojne praktikat alteative dhe synojne te mbysin zerat skeptike dhe te mbyllin cdo mosmarreveshje.

Levizja duhet te vazhdoje te aoje dhe te forcoje besimet e saj, te kontrolloje besimtaret, te detyroje heretiket dhe te ndeshkoje apostatet, sepse sapo perpjekjet e kesaj parade te furishme therrasin per nje moment ose dikush i ben balle me sukses, e gjithe sharada ekspozohet. Kjo eshte ajo qe ndodh kur dogmat tuaja jane kaq te kunderta me te vertetat e dukshme, themelore, te perditshme.

E ardhmja transgjinore nuk eshte "ana e duhur e historise", megjithate aktivistet kane bindur sektoret me te fuqishem te shoqerise sone qe te pajtohen me kerkesat e tyre. Ndersa pretendimet qe ata bejne jane haptazi te rreme, do te duhet pune reale per te parandaluar perhapjen e ketyre ideve te demshme.