nuk ka miresi qe nuk kushton dhe nuk dhemb

Pse vuajme? Pse ka padrejtesi ne bote?

postuar me 21 Korrik 2024 ne "Katekizmi & Doktrina"

Nga nje kendveshtrim katolik, pyetja se pse jeta eshte e padrejte dhe pse njerezit e mire vuajne, trajtohet permes disa koncepteve kryesore teologjike. Pergjigja, eshte teper komplekse, aq komplekse sa pafundesia e universit, por ketu jane pese arsye argumentuese se pse edhe ata qe Zoti i do, vuajne;

1. Renia dhe mekati fillestar: Katekizmi katolik thote se vuajtja dhe padrejtesia hyne ne bote permes Renies se Adamit dhe Eves. Mekati origjinal prishi harmonine e persosur te krijimit te Perendise, duke cuar ne nje bote ku vuajtjet dhe vdekja jane te pranishme.

Zanafilla 3:17-19: Adamit i tha: "Sepse e degjove gruan tende dhe hengre fruta nga pema per te cilen te kam urdheruar: "Mos ha prej saj!" Toka eshte e mallkuar per shkak te me mundim te mundimshem do te hash ushqim nga ajo gjithe ditet e jetes tende kthehu ne toke, sepse prej saj je marre si pluhur dhe ne pluhur do te kthehesh'".

2. Vullneti i Lire: Perendia u dha njerezve vullnet te lire, qe do te thote se njerezit mund te zgjedhin te miren ose te keqen. Keqperdorimi i vullnetit te lire nga disa con ne vuajtje dhe padrejtesi, te cilat mund te prekin edhe te pafajshmit.

Ligji i Perterire 30:19: "Sot therras qiejt dhe token si deshmitare kunder jush qe kam vene perpara jush jeten dhe vdekjen, bekimet dhe mallkimet. Tani zgjidhni jeten, qe ju dhe femijet tuaj te jetoni."

3. Vuajtjet shelbuese : Katoliket besojne se vuajtja mund te kete vlere shpenguese. Duke bashkuar vuajtjet e tyre me vuajtjet e Krishtit, besimtaret mund te marrin pjese ne vepren e shpetimit te Krishtit. Ky koncept eshte i permbledhur ne idene e "ofrimit" te vuajtjes.

Kolosianeve 1:24: "Tani gezohem per ate qe vuaj per ju dhe plotesoj ne mishin tim ate qe ende mungon ne lidhje me mundimet e Krishtit, per hir te trupit te tij, qe eshte kisha."

4. Misteri i Planit te Zotit: Ekziston nje pranim se te kuptuarit njerezor eshte i kufizuar dhe arsyet e plota te vuajtjes mund te jene pertej te kuptuarit tone. Katoliket besojne ne urtesine e Zotit dhe besojne se Ai mund te sjelle te mira edhe nga situatat me te keqija.

Romakeve 11:33: "Oh, thellesia e pasurive te urtesise dhe njohjes se Perendise! Sa te pahetueshme gjykimet e tij dhe shtigjet e tij te pashpjegueshme!"

5. Perspektiva e Perjetshme: Katoliket besojne se drejtesia dhe paqja perfundimtare do te realizohen ne jeten e pertejme. Jeta tokesore shihet si e perkohshme dhe jeta e perjetshme me Perendine eshte qellimi perfundimtar. Kjo perspektive i ndihmon katoliket te durojne vuajtjet me shprese dhe besim.

Zbulesa 21:4: "Ai do te fshije cdo lot nga syte e tyre; nuk do te kete me vdekje", as vajtim, as klithme, as dhimbje, sepse rendi i vjeter i gjerave ka kaluar."

Keto pika se bashku formojne nje kornize brenda se ciles katoliket kuptojne dhe perballojne pranine e vuajtjeve dhe padrejtesive ne bote.